Geoblog.pl    basica    Podróże    Ziemia Święta - Izrael, Autonomia Palestyńska (fotoalbum,schemat)    Lot IZ5842 z Łodzi do Tel Avivu

Lot IZ5842 z Łodzi do Tel Avivu

Polska, Łódź

Około 12.30 jesteśmy już na lotnisku. Stanowisko biura Trade&Travel gdzie odbieramy komplet dokumentów (bilety lotnicze, voucher na zakwaterowanie i wyżywienie) i stajemy do stanowisk odprawy do Izraela. Ciekawa odprawa - bo najpierw dość szczegółowe ... hm .. "interview" po co, dlaczego, do kogo, w jakim celu, gdzie... itp itd. Pytania o kontakty, adresy itp. czuję się jak na ubeckim przesłuchaniu w czasach PRLu. Izraelska ostrożność i kwestia bezpieczeństwa - najważniejsze.
Potem już normalna odprawa paszportowo- bagażowa, bezpieczeństwa i czekamy w holu .
13.30 odprawa przy gate 2. i dopiero po 14. wchodzimy do samolotu.
Około 15.00 kołujemy na pas i wreszcie... odlot.
Miła niespodzianka - bo mimo, że linia charterowa - b.skromny poczęstunek
2 i 1/2 godziny później po prawej stronie czerwony pas na niebie - zachodzi słońce.
Około 18.30 po ponad 3i 1/2 godzinnym locie - Tel Aviv. około 19. odprawa paszportowa (szybka) i o 19.15 ruszamy autokarem do Tyberiady.